Wednesday, December 16, 2015

Mary Kay Timewise Miracle Set

Kepada wanita yang berusia 25 hingga 55 tahun inilah set skincare yang terbaik untuk anda. Set ini dapat

  1. mencuci kulit wajah dari kekotoran
  2. menegangkan kulit wajah dari dalam
  3. menghalang pembentukan jeragat
  4. mengurangkan garis-garis halus di wajah
Terdapat dalam 2 jenis. Satu untuk kulit berminyak dan kombinasi. Satu lagi untuk kulit normal dan kering. Dalam set ini terdapat 
1. TIMEWISE CLEANSER untuk mencuci
2.TIMEWISE AGE FIGHTING MOISTURIZER untuk melembap

Nampak tak 2 botol yang rendah sket tu, satu yang jernih dan satu lagi yang botol berwarna. 2 botol ni untuk menghalang penuaan. Memang effektif sesangat. Pendek kata, dua beradik ni macam moisturizer. Korang mesti tertanya-tanya berapa banyak moisturizer daaaa nak beli. Nanti akak citerkan.

  1. TIMEWISE DAY SOLUTION SUNSCREEN SPF 35-botol berwarna. #taktauwarnaapa. Fungsinya menghalang penuaan dengan lebih cekap dan effesien kerana sinaran UV menjejaskan kulit manusia. Pakainya pada waktu siang.
  2. TIMEWISE NIGHT SOLUTION-botol jernih. Dari luar kita nampak kat dalam tu ada butir-butir jernih. Ok, butir-butir tu adalah vitamin yang membaiki struktur kulit muka kita yang rosak pada waktu siang hari. Bila kita tekan muncung botol tu, butir vitamin tu akan masuk  ke dalam saluran keluar dan akan pecah pada hujung muncung yang kita tekan tu. Haa....nampak tak?
Jadi, cara nak memiliki set ini ialah, korang TAK PERLU dapatkan keempat-empat items ni untuk satu set.#jujursangat. Kalau nak beli, pilhannya ada 2 iaitu:

Pilihan #1
  1. TIMEWISE CLEANSER
  2. TIMEWISE AGE FIGHTING MOISTURIZER-boleh pakai siang dan malam. Kalo rasa muka tak berkedut lagi atau tak bdisiplin atau budget tak banyak, beli jer 2 items ni.
Pilihan #2
  1. TIMEWISE CLEANSER
  2. TIMEWISE DAY SOLUTION SUNSCREEN SPF 35. Pakai waktu siang.
  3. TIMEWISE NIGHT SOLUTION. Pakai waktu malam.
Kalo nak cepat sikit kesannya, pakai set ni.

Kesimpulannya, Jangan ragu-ragu nak beli produk MARY KAY. Memang ini la produk terbaik yang akak pernah jumpa selama-lama hidup ni. Sebab da banyak produk akak cuba, NV, Sendayu Tinggi, SKII, Sri Mawar, Safi Rania, De Wajah dan macam2 lagi la. Banyaak...tapi satu pun tak memuaskan hati. Sebab dah bebotol2 guna, tak de kesan. Awal penggunaan jer ok sket.

Nak tahu harga dan apa-apa lagi yang korang rasa nak tahu, whatsapp atau sms akak yer.

AZI
MARY KAY INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT
017.969.5012




1 comment:

Unknown said...

Salam..nak tanya...betul ke klow pakai set yang pilihan kedua tu tak perlu pakai mosterizer? Tapi biasanya set untuk timewise ni die letak sekali keempat empat tu, pencuci, mosterizer, day solution n night solution....mohon penjelasan....

Copyright to MARYKAYSOLDIER