Saturday, May 7, 2016

MENCARI PENJAGAAN KULIT DAN REGIMEN HARIAN YANG SESUAI DENGAN KULIT ANDA?





Ramai wanita wanita yang cari tahu pasal produk Mary Kay ngan akak. Dan rata rata sebagai 1st time user, memang tak tahu apa apa pasal setiap set dalam Mary kay ni. Terima kasih (walaupun senyap jer lepas tu) dan tahniah akak ucapkan kepada mereka. Dont worry, akak tak marah k. Akak anggap, bukan rezeki akak.

Dalam Mary Kay untuk set penjagaan kulit, ada 4 sebenarnya. Dalam gambar tak de 1 set iaitu, SET PENJAGAAN KULIT BERJERAWAT @ ACNE PRONE SKIN CARE. Set ni jarang permintaannya. Jadi, tak ramai Beauty Consultants Mary Kay wat stok. Maaf kepada customer akak yang terpaksa tunggu lama sikit kalo ode set ni ye.

Kalo set Botanical Effects memang banyak stok yang kitorang wat. Memang berkesan. Sangat sesuai untuk
1. Remaja dari 12 tahun ke 24 tahun.
2. Boleh juga untuk wanita yang 25 tahun ke atas yang mengalami kerosakan kulit wajah akibat produk produk yang kesannya cepat seperti 3 hari, 4 hari, 1 minggu dan macam macam lagi.

Set yang tengah tu MELACEP SYSTEM. Set ini adalah set pencerahan yang paling selamat di atas muka bumi. Memang kulit wajah anda akan glowing sangat bila guna set ni.


Set yang gambar paling kanan namanya TIMEWISE SKINCARE.  Set ni sesuai untuk
1. wanita yang guna produk produk mahal dari Eropah, Korea atau Jepun seperti SK11, ESTEE LAUDER dan lain lain lagi dan dorang nak cut budget. Tapi Mary Kay lagi best dari produk produk ni. Ihiks......
2. wanita yang berusia 25 tahun ke atas yang dah tak de masalah kulit seperti jerawat. Set ini untuk menegangkan kulit wajah dan mengurangkan masalah kedutan.

PERINGATAN UNTUK WANITA WANITA DI LUAR SANA....
Mary Kay bukan produk yang menjanjikan kesan dalam masa 1 minggu, 2 hari, 3 hari, dan sebagainya. Mary Kay mengubah kualiti wajah anda dengan mencantikkan kulit anda dengan proses yang SIIIIIIHAT.

No comments:

Copyright to MARYKAYSOLDIER